Ako vytvoriť vlastný produkt?

Veľmi jednoducho! Vyskúšajte náš revolučný a veľmi jednoduchý online editor, ktorý Vás bude intuitívne viesť k  rýchlemu dokončeniu objednávky. U nás nemusíte sťahovať žiadny program, ktorý Vám bude zaberať miesto v počítači. Všetko vytvoríte jednoducho online na internetu. internete. Už pri prvom kliknutí budete mať pocit, že u nás nie ste prvýkrát a tvorbu vašich fotoproduktov si užijete s radosťou a v pokoji. Pokiaľ sa Vám ale aj  napriek tomu stane, že nebudete vedieť ako pokračovať alebo si nebudete istí funkciou jednotlivých tlačidiel, kliknite na všade prítomný otáznik. Jeho múdra nápoveda je tu pre Vás :-)

Ako nahrať fotografie?

Ide to veľmi ľahko! Vaše fotografie môžete nahrať dvoma spôsobmi. Prvou možnosťou je nahranie fotografií naraz (v tomto prípade sa daný fotoprodukt vyplní fotografiami automaticky) alebo fotografie môžete nahrávať jednu po druhej pri vytváraní samotného fotoproduktu.

Dobrá rada nad zlato ...
Všetky fotografie, ktoré budete chcieť použiť si pripravte do jednej zložky vo Vašom počítači. Odtiaľ budete môcť fotografie prehľadne importovať do  editora.

V akom formáte môžem tlačové dáta (napr. fotografie, dokumenty) nahrať?

Tlačové dáta pre fotoprodukty môžete nahrávať vo formátoch JPG a PNG v čo najväčšom rozlíšení. Pre tlač dát, ako sú napr. vizitky, dokumenty a brožúry, nahrávajte vo formáte PDF (v prípade predchádzajúceho dohovoru môžete nahrať aj iné súbory).

Ako kvalitné fotografie musím používať?

Pre kvalitnú tlač odporúčame fotografie v čo najvyššom rozlíšení. Náš editor Vás na nekvalitné fotografie vždy upozorní.
 
Príklady odporúčaného rozlíšenia pre tlač.
 
 Formát   Odporúčané rozlíšenie 300dpi   Dostatočné rozlíšenie 150dpi 
9 x 13 1536 x 1062 768 x 531
15 x 20 2362 x 1772 1181 x 886
20 x 30 3544 x 2362 1772 x 1181
30 x 40 4724 x 3544 2362 x 1772
40 x 60 7087 x 4724 3543 x 2362
60 x 90 10630 x 7087 5315 x 3543
150 x 60 17716 x 7087 8858 x 3543

Ako zistím rozlíšenie mojej fotografie?

Rozlíšenie Vašej fotografie zistíte po kliknutí pravého tlačidla na vybranú fotografiu, ďalej zvolením možnosti "vlastnosti" a potom vybraním záložky "podrobnosti".

Ak nahrajem nekvalitné fotografie, zistím to skôr, kým objednávku odošlem?

Aj na kvalitu u Tlačiarika myslíme! Pri každom obrázku, ktorý umiestnite do editora a bude mať nízku kvalitu, sa Vám uprostred zobrazí výstražný trojuholník s výkričníkom a popisom ""nízka kvalita"". Po rozbalení informácie skryté pod týmto políčkom Vám oznámime informáciu o aktuálnej a odporúčanej veľkosti.Potom už je len na Vás, či sa s touto kvalitou uspokojíte. Pri tlači môže dôjsť k rozostreniu alebo rozkostičkování fotografie.

Dobrá rada nad zlato ...
Pozor si však dajte na fotografie zhotovené mobilným telefónom s malým rozlíšením alebo fotografie zo sociálnych sietí (Facebook, Twitter a pod.), ktoré sú veľmi často vo veľmi nízkej kvalite.

Kde nájdu históriu odoslaných objednávok?

Históriu Vašich objednávok nájdete po prihlásení v pravom hornom rohu obrazovky. Po nabehnutí kurzorom myši na Váš e-mail kliknite vo vyskakovacom okne na pole "objednávky".

Vyrábate moju objednávku ihneď alebo čakáte na pripísanie platby?

Objednávky s platbou online cez portál GoPay, na dobierku a s platbou pri osobnom prevzatí na pobočke zasielame do tlače ihneď po zaslaní Vašich dát. Ostatné objednávky, tj tie, čo platíte prevodom na účet, vyrábame až po pripísaní platby.

Kde a ako uplatným voucher a zľavový kód?

Uplatnenie všetkých zliav, ktoré poskytujeme je veľmi jednoduché. Po vložení produktu do košíka sa zobrazí okno, kde jednoducho zadáte zľavový kód do políčka "poukaz". Zľavu aktivujete kliknutím na potvrdzovacie tlačidlo "overit" alebo tlačidlom "pokračovať". Zľava sa Vám premietne v celkovom súhrne objednávky.

Ako zistím stav mojej objednávky?

Pri každom jednotlivom kroku vo výrobe Vás budeme o  jej priebehu informovať. Druhou možnosťou je prihlásenie do vlastného účtu na našom webovom portáli. Stav objednávok zistíte po nabehnutí kurzorom myši na Váš e-mail a výberom poľa "objednávky" vo  vo vyskakovacom okne.

Ako a kedy môžem moju objednávku zaplatiť?

Tlačiarik rešpektuje 4 druhy platieb. Platbu v hotovosti pri prevzatí môžete využiť v prípade, že nás poctíte svojou návštevou a objednávku si vyzdvihnete priamo u nás na jednej z dvoch našich pobočiek. Platbu na dobierku využite vtedy, ak si balík necháte doručiť jedným z našich zmluvných prepravcov do miesta bydliska a peniaze za ňu odovzdáte priamo im. Pri platbe prevodom sa nemusíte starať o "cash" a peniaze za Vašu objednávku nám zašlite z pohodlia Vášho domova vopred na náš bankový účet alebo online platbou GoPay. Všetky informácie k platbám obdrží každý zákazník pri odoslaní objednávky v e-maile o prevzatí a potvrdení objednávky.

Aké prepravca a  ceny dopravy Tlačiarik využíva?

Naše precízne zabalené objednávky dodávame zákazníkom cez dve zazmluvnené dopravné spoločnosti. Využívame ako Českú poštu, ktorá dodáva balíčky, o váhe max. 2 kilá, k zákazníkom za 119Kč, tak aj expresnú dopravnú spoločnosť DPD, s ktorou sa k Vám naše produkty dostanú za rovnakú cenu, tj 5,99 € za kus. Všetkým zákazníkom, ktorí si pre balíček prídu až k nám, ho veľmi radi osobne odovzdáme zadarmo.

Keď zašlem osobné fotografie a  iné súkromné dáta, nedôjde k ich zneužitiu?

V žiadnom prípade! Tlačiarik používa získané dáta výhradne na výrobu a tlač a neposkytuje ich tretím osobám.

Potrebujem vytvoriť produkt, ktorý na stránkach neponúkate. pomôžete mi?

Iste, že pomôžeme :-) Kontaktujte nás a my pre Vás urobíme všetko, čo bude v našich silách. Pokiaľ na to nebude stačiť Tlačiarik, radi Vám odporučíme niekoho z našich partnerov, ktorí budú schopní Vaše prianie splniť.

potrebujem pripraviť dáta na  tlač. podklady mám, ale neviem ich nachystať. pomôžete mi?

Samozrejme, že vám pomôžeme. Kontaktujte nás buď telefónom alebo cez e-mail a povedzte nám, čo by ste potrebovali. Veľmi radi Vám poradíme ako postupovať ďalej :-)